مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفتگوبا خبرنگار مهر افزود: خرید تضمینی گندم به نرخ یک هزار و ۳۰۰ تومان است و در حال حاضر بیش از ۷ میلیارد تومان از بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان استان واریز شده است.وی اظهار کرد: امسال ۴۱ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال شده و  خرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیر ماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت و تاکنون بیش از ۱۷۳ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است. 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: گندم تحویلی کشاورزان به بورس، اگر پس از ۱۵ روز قرار گرفتن در بورس به فروش نرسد توسط شرکت غله خریداری می شود.
ایزدی  با اشاره به پیش بینی خرید تضمینی ۲۱۰ هزار تن گندم طی سال جاری در استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر فعلا  بیش از ۵۰ درصد بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت می شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان را بسیار مطلوب عنوان کرد و تصریح کرد:  پیش بینی خرید گندم در استان زنجان ۲۱۰ هزارتن است که این میزان سال گذشته ۳۵۲ هزارتن گندم بود.

http://www.mehrnews.com/news/4069387
04 شهریور 1396 وحید اکبری 1839
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025