مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از اواخر خردادماه آغاز شده و تاکنون روند خوبی داشته است.
وی با اشاره به اینکه امسال گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان خریداری می‌شود، تصریح کرد: تعداد مراکز خرید گندم در استان نیز بیش از 40 مورد است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی جهاد کشاورزی امسال قرار است، تقریبا 230 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شود، گفت: البته گندم خریداری شده تا امروز روند خوبی داشته است.
ایزدی با اشاره به خرید 171 هزار تن گندم در استان زنجان تا امروز افزود: کل وجه بابت این میزان گندم 222 میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اینکه روند پرداخت مطالبات گندم‌کاران در استان به این شکل است که 50 درصد از مطالبات در همان ابتدای تحویل پرداخت می‌شود، تصریح کرد: تاکنون 102 میلیارد و 800 میلیون تومان از مطالبان گندم‌کاران پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان همچنین از عرضه گندم زنجان در بورس نیز خبر داد و بیان کرد: امسال گندم استان‌های زنجان، اردبیل، مرکزی و خراسان شمالی در بورس عرضه می‌شود.
ایزدی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام فروش گندم مازادی است که استان‌های مذکور دارند، بیان کرد: گندم این چند استان در قالب سیاست قیمت تضمینی از طریق بورس کالای ایران برای مصارف صنف و صنعت معامله می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 60 هزار تن از گندم استان زنجان در بورس کالا عرضه شده است، تصریح کرد: از این میزان عرضه، 10 هزار تن به فروش رفته است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با تأکید بر اینکه بورسی شدن معامله گندم استان زنجان هیچ تأثیر و یا تغییری در روند خریداری گندم از کشاورزان در مقایسه با سال‌ قبل ایجاد نکرده است، گفت: روال خرید گندم همچون سنوات گذشته تا مدت زمان مقرر و تعیین شده ادامه خواهد داشت.
ایزدی با اشاره به اینکه بیشترین میزان تولید گندم در خدابنده است، تأکید کرد: خرید گندم از گندم‌کاران تا آخرین محموله تحویلی از سوی گندم‌کاران در استان ادامه خواهد داشت.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960531001606
01 شهریور 1396 وحید اکبری 2358
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025