مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14، مقدار خريد تضميني گندم در استان زنجان را 163 هزار تن اعلام كرد و گفت: 50 درصد پول گندم‌ها برداخت شده و مابقي مطالبات نيز پرداخت مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14 ؛ محمد ايزدي اظهار كرد: از اواخر خرداد ماه تاكنون 163 هزار تن گندم در استان زنجان به نرخ تضميني خريداري شده است.
ايزدي با اشاره به اینکه خرید گندم در استان زنجان در 40 مرکز خرید انجام می‌شود، وضعیت خرید گندم در  استان را مطلوب ارزيابي كرد.
وي افزود: میزان مطالبات گندم‌کاران در استان زنجان  205 میلیارد تومان است.
ایزدی با اشاره به اینکه از مجموع مطالبات گندم‌‎کاران 101 میلیارد تومان پرداخت شده است، بیان کرد: مابقي مطالبات با تامين اعتبارات لازم پرداخت مي‌شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگاني  استان زنجان با بیان اینکه از مجموع گندم خریداری شده 53 هزار تن در بورس عرضه شده است، تصریح کرد: 8 هزار و 350 تن از این میزان خریداری شده است.
ایزدی در ادامه گفت: پیش‌بینی مي شود امسال مقدار 210 هزار تن گندم خريداري شود  بیش از اين میزان ظرفیت ذخيره سازي ایجاد شده است.
وی در ادامه میزان مصرف سالیانه گندم استان زنجان را 100 هزار تن اعلام کرد و گفت: مابقی گندم هاي خریداری شده به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=10559
29 مرداد 1396 وحید اکبری 1832
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025