مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت غله استان زنجان خرید گندم را از اواخر خردادماه آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه خرید گندم در استان زنجان در 40 مرکز خرید انجام می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت خرید در استان مطلوب است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون 163 هزار تن گندم خریداری شده است، گفت: میزان مطالبات گندم‌کاران در استان 205 میلیارد تومان است.
ایزدی با اشاره به اینکه از مجموع مطالبات گندم‌‎کاران 101 میلیارد تومان پرداخت شده است، بیان کرد: 50 درصد از مطالبات گندم‌کاران در همان زمان خرید گندم پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا روز 25 مردادماه 50 درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت می‌شود، افزود: خوشبختانه روند پرداخت مطالبات گندم‌کاران در استان مطلوب است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از مجموع گندم خریداری شده 53 هزار تن در بورس عرضه شده است، تصریح کرد: 8 هزار و 350 تن از این میزان خریداری شده است.
ایزدی در ادامه با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی خرید گندم در استان زنجان 210 هزار تن است، بیان کرد: البته در استان زنجان بیش از میزان خریداری شده ظرفیت ایجاد شده است.
وی در ادامه میزان مصرف سالیانه گندم استان زنجان را 100 هزار تن اعلام کرد و گفت: مابقی گندم خریداری شده به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه به منظور سهولت در امور بیش از 50 هزار تن از ظرفیت سیلوی کندوان خدابنده نیز برای خرید گندم آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه 50 درصد از گندم تولیدی استان در خدابنده است، از همین رو در این شهرستان مراکز متعددی برای خرید در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مشکلی در استان زنجان از نظر خرید گندم و فضای ذخیره‌سازی وجود ندارد.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960526000525
28 مرداد 1396 وحید اکبری 1840
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025