مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: حرکت‌های علمی و عملی مرکز تحقیقاتی و آموزشی جهاددانشگاهی که بتواند به تولید ملی و رونق اقتصادی کمک کند در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه با ورود جهاددانشگاهی به بحث غله و گندم می‌توانیم امید داشته باشیم که این نهاد بتواند در معرفی و توسعه صنایع مربوط به آن گام‌های اساسی بردارد، خاطرنشان کرد: رویکرد نوین جهاددانشگاهی به مسائل توسعه‌ای کشور یک الگو و نمونه کامل برای سایر نهادها و مراکز علمی و دانشگاهی کشور است.
این مسئول با اشاره به اینکه در استان باید قدر نهادها و ارگان‌هایی را که در بخش پژوهش کار می‌کنند را دانست، افزود: یکی از مواردی که جهاددانشگاهی به آن توجه می‌شود الگوسازی تولید علم و فناوری ملی و تبدیل آن به ثروت، بر مبنای نیازهای ملی است و این خصوصیت و ویژگی‌ها در مجموعه جهاددانشگاهی، الگو و نمونه است
وی ادامه داد: شرکت غله استان آماده استفاده از توان این نهاد انقلابی و استفاده در راستای بهبود شرایط انبارداری، تولید گندم و غله است.
http://zanjan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=78610
16 مرداد 1396 وحید اکبری 1846
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025