مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
حسین ایرانشاهی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین تولید گندم به ترتیب در استان های خوزستان، فارس و گلستان است.
وی با بیان اینکه کشور مقداری از گندم در بورس عرضه می شود، اظهارکرد: تامین منابع ملی خرید گندم یکی از پروژه های ملی تلقی می شود چرا که می توانیم از توان مالی بخش خصوصی و بازار سرمایه استفاده کنیم.
عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: با ساز و کار مطلوبی که بورس دارد و با استناد به ماده 33 قانون بهره وری در کنار خرید تضمینی، قیمت تضمینی هم مطرح کرده است.
ایرانشاهی یادآورشد: در این راستا تعدادی از استان ها به واسطه بورس و با استفاده از منابع نقدینگی بخش خصوصی سرعت و توان پرداخت به کشاورزان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: چند سالی است که خصوصی سازی شرکت های غله انجام شده و 60 درصد ذخیره سازی گندم نیز توسط این بخش انجام می شود.
عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، با بیان اینکه غله با بخش خصوصی مانوس است، گفت: بنا بود بخشی از وظایف تصدی گری به بخش خصوصی واگذار شود، اما وظایف حاکمیتی باقی است.
ایرانشاهی ادامه داد: در سایر موارد نیز بنیه مالی مناطق را تقویت می کنیم، دارایی هایی که برای شرکت بازرگانی مادر تخصصی است، طی تشریفاتی به مناطق منتقل می شود.
وی خاطرنشان کرد: با این انتقال بنیه مالی مناطق تقویت و خریداران توانمندتری حضور پیدا می کنند.
عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: کسانی که در بخش تولید و به ویژه اتحادیه های روستایی که تشکل خود روستائیان هستند توان خرید پیدا کرده و می توانند گندم تولیدی کشاورزان را خریداری کنند.
ایرانشاهی یادآورشد: تا پایان سالجاری 400 هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی گندم در کشور اضافه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم محمد یزدانی به عنوان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان معرفی و از زحمات رسول منصوری مدیر قبلی این شرکت قدردانی شد.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82614110
09 مرداد 1396 وحید اکبری 1821
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025