مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش ایرنا ، حسین ایرانشاهی روز شنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان افزود: برای کاهش ریسک تولیدکنندگان پوشش بیمه ای، تعیین تکلیف محصول در بخش بازرگانی حائز اهمیت است تا محصول به موقع از تولیدکننده خرید و به بازار مصرف ورود پیدا کند.
وی با بیان اینکه کشاورزی سهم قابل توجهی در اقتصاد ملی دارد ، یادآورشد: کشاورزی به لحاظ ایجاد اشتغال ، پایداری در توسعه و اهمیتی که در سایر بخش ها دارد بویژه در حوزه سلامت تعیین کننده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه غذای مردم در حوزه کشاورزی مدیریت و ساماندهی می شود، اهمیت قابل توجهی دارد و مدیریت این حوزه به لحاظ کمیت و کیفیت حائز اهمیت است.
ایرانشاهی ادامه داد: در بخش غله پنج میلیون بهره بردار بطور مستقیم ، 20 میلیون جمعیت مستقیم و چهار میلیون نفر جمعیت دیگر نیز بطور غیرمستقیم با بخش کشاورزی در کشور مرتبط هستند.
وی افزود: مدیریت و سازماندهی درباره سیستم کاربری و تکنیک های نوین مدیریتی و اطلاعات روز موضوعاتی است که موجب شده همه مسئولانه با برنامه، آینده نگری و اطلاعات جامع بخش کشاورزی را پیش ببرند.
عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به برنامه های جامع برای کیفیت و قابل بهره وری استاندارد اشاره کرد و افزود: کنار هم بودن بازرگانی و تولید زمینه را فراهم می کند تا از بخش مصرف و بازرگانی نیازها احصا ، تولید را اصلاح کنیم تا به نقطه نهایی برسد.
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته در تولید گندم مازاد بر مصرف داریم، اتکا اصلی بر تامین نیاز و خودکفایی کشور است و از سوی دیگر با هدایت بخش تولید در سایر زمینه ها نیازها با الگوی کشت برنامه ریزی و هدایت می شود.
ایرانشاهی تاکید کرد: باید گندم را به لحاظ نیاز مردم با کیفیت مناسب تولید و هزینه را کاهش دهیم و در این باره تمرکز پیدا کنیم.
وی اظهارکرد: بخشی از کاهش هزینه ها در تولید کاهش ریسک است که استمرار خرید گندم به قیمت تضمینی موجب اطمینان خاطر کشاورز و ارتقا کیفیت خواهد شد.
عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: در ذخیره سازی وضعیت روبه ارتقایی در بخش خصوصی داریم که 70 درصد توسط این بخش انجام و نقطه قوت و قابل ارتقا است.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از زحمات رسول منصوری قدردانی و محمدی یزدانی به سمت مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 منصوب شد.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82614188
08 مرداد 1396 وحید اکبری 1856
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025