مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
عضو هیئت‌مدیره شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به ظرفیت‌های مناسب ایجاد شده در بخش ذخیره‌سازی غلات در کشور، گفت: ورود به موقع در تنظیم بازار نیز حائز اهمیت است. 
 
به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حسین ایران‌شاهی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای ایجاد فضای مناسب ذخیره‌سازی انجام شده و شرایط در این بخش مطلوب است، اما آنچه که بیش از همه حائز اهمیت است، این است که در بخش نگه‌داری باید همه استانداردها رعایت شود تا مشکلی در این بخش نداشته باشیم. 
 
وی تصریح کرد: تولید و ذخیره غلات با توجه به اهمیت تامین مواد غذایی مردم بسیار مهم بوده و یکی از بخش‌های مهم در حوزه کشاورزی به‌شمار می‌رود و چگونگی مدیریت خرید و نگه‌داری آن نیز در گام نخست دارای درجه اهمیت بالایی است. 
 
این مسئول با اشاره به اینکه برای خودکفایی در تامین مواد غذایی مردم و توجه به اقتصاد مقاومتی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه داریم و باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود و باید بدانیم که برای پایداری در بخش کشاورزی باید ریسک تولید را کم کنیم که توجه به بیمه و پوشش گسترده آن بسیار مهم تلقی می‌شود. 
 
ایران‌شاهی به ضرورت توجه به کیفیت محصولات نیز اشاره کرد و یادآور شد: خودکفایی در تولید گندم جزو برنامه‌های کلان به‌شمار می‌رود و در این بخش باید هزینه‌ها را کم کنیم و در نگه‌داری محصولات نیز به استانداردهای مورد تایید توجه لازم را نیز داشته باشیم. 
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه باید منابع محدود را با مدیریت صحیح برای رفع خواسته‌های نامحدود هزینه کنیم، گفت: توجه به برنامه‌ریزی در این رابطه بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه لازم صورت گیرد. 
 
سیدبیوک موسوی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برای ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری باید به حضور بخش خصوصی توجه ویژه صوزت گیرد و این موضع باید مدنظر همه مسئولان باشد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه استان پارسال جزو 7 استان برتر تولیدکننده غلات و گندم قرار گرفت، افزود: پارسال حدود 400 هزار تن گندم در استان تولید شد که این رقم بالایی برای منطقه به‌شمار می‌آید. 
 
حسین جعفری تصریح کرد: گردش مالی در این بخش بسیار بالا بوده به طوری که با برآورد کلی باید عنوان کرد رقمی بالای 1200 میلیارد تومان گردش مالی این حوزه است که برای استان رقم بالایی به‌شمار می‌آید. 
 
وی ادامه داد: شرکت غله با چالش‌هایی همچون بحث خصوصی‌سازی مواجه است که توجه به این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند. 
 
مدیرعامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 نیز گفت: در چهار سال گذشته 250 هزار تن بر ظرفیت ذخیره ارزی گندم و غلات استان افزوده شده است که رقم بالایی به‌شمار می‌آید. 
 
رسول منصوری تصریح‌کرد: در حال حاضر استان زنجان ظرفیت ذخیره‌سازی 630 هزار تن گندم را دارد. 
 
به گزارش ایسنا، در این مراسم «محمد ایزدی» مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 معرفی شد و از خدمات «رسول منصوری» تقدیر به عمل آمد.

https://goo.gl/FPLXCA
07 مرداد 1396 وحید اکبری 2007
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025