مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین ایرانشاهی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و سابق شرکت غله استان زنجان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: در اقتصاد ملی بخش کشاورزی به لحاظ بهره‌وری، اشتغال، پایداری در توسعه تاثیر قابل توجهی دارد.
وی با بیان اینکه بخش کشاورزی افزون بر تاثیرگذاری‌های مذکور، در سایر بخش‌ها نیز تاثیرگذار است، اضافه کرد: کشاورزی در سلامت، امینت و بخش اجتماعی عاملی تعیین‌کننده است.
 معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه کشاورزی در مدیریت غذای مردم تاثیر دارد، پس بخش بسیار با اهمیتی است، افزود: به لحاظ کمیت نیز، کشاورزی آثار مستقیمی در کشور دارد.
ایرانشاهی با تاکید بر اینکه باید با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری حرکت کرد، گفت: برای پایداری تولید در بخش کشاورزی، ریسک تولد باید کاهش پیدا کند.
وی با بیان اینکه پوشش‌های بیمه‌ای بخشی از کاهش ریسک تولید برای کشاورزان محسوب می‌شود، ابراز کرد: تعیین تکلیف محصول تولیدی نیز بخش دیگری از کاهش ریسک تولیدات کشاورزان است.
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه رشد و توسعه و سلامت محصولات مد نظر مردم در تولید نیازمند برنامه جامع در تولید با کیفیت است، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم به حداقل رساندن ریسک برای کشاورز است.
ایرانشاهی با بیان اینکه کیفیت تولید و نگهداری محصول باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: در حال حاضر ذخیره‌سازی محصولات در کشور در حدود 60 درصد و در استان زنجان 70 درصد به همت بخش خصوصی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه  ورود به موقع محصول در بازار نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر ذخیره‌سازی 60 درصد محصولات در کشور، 70 درصد در استان زنجان و 70 درصد توسط بخش خصوصی انجام گرفته است.
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت استان زنجان در بخش‌های مختلف از استاندار و امام جمعه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همکاری خوبی دارند.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960507000534
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1844
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025