مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزار ش خبرنگار مهر، حسین ایرانشاهی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: امسال بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان تولید گندم حدود ۱۰ میلیون تن برآورد شده و در حال حاضر بالغ بر ۷ میلیون تن گندم خریداری شده و خریداری مابقی گندم‌ها نیز در موعد باقی‌مانده انجام می شود. 
وی اظهار کرد: کار خرید گندم در استان خوزستان، فارس، گلستان به ترتیب در حال انجام است و برای تامین منابع مالی برای خرید گندم که یکی از پروژه‌های مهم مالی است، مقرر شد، تا از توان بخش خصوصی نیز برای خرید گندم استفاده شود.
ایرانشاهی  گفت:  تقویت بنیه مالی مناطق در دستور کار است و خواسته ما حضور افرادی است که در تولید قرار دارند و اهلیت دارند.
عضو هیئت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: ساخت پروژه سیلوسازی در کشور در دستور کار قراراست و بخشی از این پروژه‌ها تا پایان شهریور و بخشی دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و با افتتاح این پروژه‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن به ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوها در کشور افزوده می‌شود.
ایرانشاهی به برنامه بهره‌وری و ساز و کار خوب بورس، بخشی از گندم از طریق بورس ارائه و خریداری می‌شود اشاره کردو گفت :این برنامه در حال حاضر در سه تا چهار استان آغاز شده و سال اینده نیز تکمیل می شود. و سرعت و توان بهتر پرداخت به کشاورزان از اهداف ارائه گندم در بورس بوده  وحرکت در ابتدای کار مقداری کند است که سرعت می گیرد. 
وی تصریح کرد: خصوصی‌سازی شرکت‌های غله چند سالی است که در لیست خصوصی‌سازی قرار گرفته‌اند و  دو شرکت خصوصی‌سازی شده نیز از طریق مزایده انجام گرفته و کاملا خصوصی هستند.
عضو هیئت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از مسئولیت ذخیره‌سازی گندم بر عهده بخش خصوصی است و نمی‌توان گفت که به یک‌باره اقدام به این کار شده است. 
http://www.mehrnews.com/news/4044218
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1857
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025