مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایرانشاهی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت غله استان زنجان افزود: در اقتصاد ملی بخش کشاورزی به لحاظ بهره‌وری، اشتغال، پایداری در توسعه تاثیر فراوانی دارد. 
وی اظهار کرد: بخش کشاورزی در سایر بخش‌ها نیز تاثیرگذار است  و در سلامت، امینت و بخش اجتماعی عاملی تعیین‌کننده است.
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: کیفیت تولید و نگهداری محصول باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و  در حال حاضر ذخیره‌سازی محصولات در کشور در حدود ۶۰ درصد و در استان زنجان ۷۰ درصدتوسط بخش خصوصی انجام گرفته است.
ایرانشاهی  تاکید کرد: در حال حاضر ذخیره‌سازی ۶۰ درصد محصولات در کشور، ۷۰ درصد در استان زنجان و ۷۰ درصد توسط بخش خصوصی انجام گرفته  و  خوشبختانه مدیریت استان زنجان در بخش‌های مختلف از استاندار و امام جمعه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همکاری خوبی دارند.
وی افزود: باید با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری حرکت کرد و پایداری تولید در بخش کشاورزی، ریسک تولد باید کاهش پیدا کند.
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران  تصریح کرد: پوشش‌های بیمه‌ای بخشی از کاهش ریسک تولید برای کشاورزان است. 
ایرانشاهی افزود:  رشد و توسعه و سلامت محصولات مصرفی مردم در تولید نیازمند برنامه جامع در تولید با کیفیت است و خرید تضمینی گندم به حداقل رساندن ریسک برای کشاورز است.
وی تصریح کرد:در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای ایجاد فضای مناسب ذخیره‌سازی انجام شده و شرایط در این بخش مطلوب است و در این میان باید برای بخش نگه‌داری همه استانداردها رعایت شود تا مشکلی در این بخش نداشته باشیم. 
عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: خودکفایی در تولید گندم جزو برنامه‌های کلان است و در این بخش باید هزینه‌ها را کم کنیم و در نگه‌داری محصولات نیز به استانداردهای مورد تایید توجه کرده و باید تولید با کیفیت گندم مورد توجه قرار گیرد. 
http://www.mehrnews.com/news/4044137
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1925
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025