مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید بیوک موسوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و سابق شرکت غله استان زنجان، اظهار کرد: موضوع مهم در زمان مدیریت یک مدیر، اثربخشی و تاثیرگذاری وی در دوران مسؤولیتش بوده است.
وی با بیان اینکه هر شخصی که در استان زنجان زندگی می‌کند، زنجانی محسوب می‌شود، اضافه کرد: یکی از کارهای مهم، خدمات‌رسانی به مردم در هر حوزه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه اگر در کشور شیعی، اسلامی زندگی می‌کنیم و مدعی انجام امور معنوی نیز هستیم، کارها باید اثربخشی داشته باشد، گفت: باید دید، آیا مردم از شرایط راضی هستند.
موسوی با بیان اینکه جمعیت 80 میلیونی ایران 440 هزار نفر مدیر دارد، ابراز کرد: این درحالی است که ژاپن با جمعیت 127 میلیون نفری 300 هزار کارمند دارد.
وی با تبریک دهه کرامت، تصریح کرد: انتظارات از دستگاه‌ها در دهه کرامت خروجی کار کریمانه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید به واقع به دنبال کار خصوصی‌سازی باشیم، تصریح کرد: باید زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرده و به بخش خصوصی بها داده شود.
موسوی با اشاره به اینکه نباید نارضایتی‌تراشی کرد، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی و مدیریت‌ها، توزیع منابع محدود برای خواسته‌های نامحدود است.
وی ادامه داد: این مهم به معنای این بوده که با امکانات محدود مدیریت کرده تا بیشترین مقبولیت بین مردم ایجاد شود.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960507000605
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1845
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025