مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش خبرنگار مهر، بیوک موسوی ظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ، افزود: مسوولیت را هر کسی بر عهده می گیرد و بعد از مدتی می رود و باید صادقانه در دوره مدیریتی خود به مردم خدمت کنند.
وی با بیان آینکه در دهه کرامت قرار داریم، اطهار کرد: یکی از کارهای مهم ما خدمت رسانی به مردم است و باید خدمت به مردن در همه حوزه ها صادقانه باشد. 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت:انتظار از دستگاههای اجرایی و مدیریت اجرایی استان این است که خروجی کریمانه ازادارات داشته باشیم و اگر این مهم نیست را اجرایی کنیم وبرنامه ریزی برای این امر مهم داشته باشیم.
موسوی با بیان اینکه به دنبال خصوصی سازی در استان زنجان باشیم، ابراز کرد:باید زمینه سرمایه گذاری را هموار کنیم و به بخش خصوصی در استان بها دهیم.
و ی گفت: موازی تراشی نکنیم و دستگاهها با برنامه ریزی و مدیریت کارهای خود را انجام دهند وظیفه دستگاههای اجرایی این است که توزیع منابع محدود را به خواسته های نامحدود اختصاص دهند.
موسوی افزود: با توجه به امکانات کم داریم به گونه ای عمل کنیم که بیشترین مقبولیت را داشته باشد.
http://www.mehrnews.com/news/4044081
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1822
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025