مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین جعفری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و سابق شرکت غله استان زنجان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: شرکت غله از جمله بخش‌های مهم و تاثیرگذار بخش کشاورزی و اقتصاد استان است.
وی با بیان اینکه شرکت غله از جمله مهم‌ترین شرکت‌های بازرگانی کشور نیز محسوب می‌شود، تصریح کرد: این شرکت در استان زنجان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه شرکت غله زنجان در زمره هفت استان برتر کشور قرار دارد، افزود: سال گذشته 400 هزار تن گندم در استان زنجان تولید و روانه بازار شده است.
جعفری با بیان اینکه بابت خرید گندم از کشاورزان، 447 میلیارد تومان توسط دولت پرداخت شده است، ابراز کرد: با احتساب بخش‌های دیگر فعال در تولید و فروش گندم، گردش مالی این بخش یک هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.
وی ادامه داد: یک هزار و 200 میلیارد تومان گردش مالی در بخش گندم عدد بسیار بزرگی بوده که در مقایسه با بخش‌های دیگر رقم قابل توجهی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه شرکت غله با چالش‌هایی نیز روبه‌رو بوده است، خاطرنشان کرد: از جمله این چالش‌ها خصوصی‌سازی این شرکت است.
جعفری با بیان اینکه  دو شرکت غله کشور در سال گذشته خصوصی‌سازی شده‌اند، تصریح کرد: این شرکت‌ها در فرآیند خصوصی‌سازی سازمان خصوصی‌سازی به فروش رسیده و شرکت‌های دیگر نیز در لیست فروش قرار دارند.
وی اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین حلقه‌ها و زنجیره‌های تولید، شرکت بازرگانی غله است.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960507000730
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1854
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025