مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و سابق شرکت غله استان زنجان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین همیاران شرکت غله، بخش خصوصی بوده که همیار این شرکت بوده‌اند.
وی با بیان اینکه در طول پنج سال گذشته 250 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان شکل گرفته است، تصریح کرد: این اقدامات با کمک سازمان جهاد کشاورزی و همکاران شرکت غله رخ داده است.
مدیرعامل سابق شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت سیلوهای استان زنجان برای 20 تا 30 سال آینده نیز پاسخگو است، ابراز کرد: از سال 1391 شرکت غله شاهد رشد بوده که حاصل سیاست‌گذاری‌های در جلسات سازمان جهاد کشاورزی بوده است.
در ادامه این جلسه سرپرست جدید شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه داشتن تخصص بالاتر از تعهد در کار است، گفت: زمانی می‌توان به نتیجه مثبت دست یافت که موضوع تخصص را جدی گرفته و کار را پیش برد.
ایزدی با بیان اینکه جایگاه کنونی ایرانی باید ارتقا پیدا کند، اظهار کرد: امید است، شاهد شکوفایی ایران در بین کشورهای اسلامی و دیگر کشورها باشیم.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960507000986
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1812
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025