مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به  گزارش خبرنگار مهر،حسین جعفری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت غله استان، افزود: شرکت غله از جمله بخش‌های مهم و تاثیرگذار بخش کشاورزی و اقتصاد استان است و طی سال گذشته جزو ۷ استان برتر تولیدکننده غلات و گندم قرار داشت و حدود ۴۰۰ هزار تن گندم در استان تولید شد. 
وی اظهار کرد: گردش مالی در این بخش بسیار بالا بوده  و هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش مالی این حوزه است و شرکت غله با چالش‌هایی  رو به رو است و از جمله این چالش‌ها خصوصی‌سازی این شرکت است و از جمله مهم‌ترین حلقه‌ها و زنجیره‌های تولید، شرکت بازرگانی غله است و  این شرکت در استان زنجان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در ادامه این مراسم مدیرعامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان گفت:  در چهار سال گذشته ۲۵۰ هزار تن بر ظرفیت ذخیره ارزی گندم و غلات استان افزوده شده که رقم بالایی است. 
رسول منصوری تصریح‌کرد: در حال حاضر استان زنجان ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۳۰ هزار تن گندم را دارد. 
وی  به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود: خرید گندم از اول خردادماه در زنجان شروع شده است و خرید گندم به قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازگانی زنجان اظهار کرد:  با احتساب مراکز خرید تعاون روستایی امسال ۴۲ مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته شده و  مراکز خرید گندم با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن آماده خرید گندم از کشاورزان هستند و براساس پیش بینی بیش از ۲۱۰ هزار تن از کشاورزان زنجانی گندم خریداری می شود و خرید گندم در استان زنجان از طریق ثبت آن‌لاین در سامانه جامع انجام می‎‌شود و در این سیستم میزان افت گندم مشخص می شود. 
منصوری به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده در استان  زنجان اشاره کردو یاد آورشد: خوشبختانه کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان بسیار خوب است. 
http://www.mehrnews.com/news/4044164
07 مرداد 1396 وحید اکبری 1855
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025