مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از اواخر خردادماه در استان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه خرید گندم در بیش از 40 مرکز خرید انجام می‌شود، تصریح کرد: از اول فصل خرید تاکنون 47 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تا بخشی از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، گفت: در حال حاضر 12 روز از طلب کشاورزان باقی مانده است.
منصوری همچنین از عرضه 25 تا 28 هزار تن از گندم استان در بورس خبر داد و بیان کرد: فعلا هیچ گندمی از استان زنجان در بورس به فروش نرفته است.
وی با اشاره به اینکه طبق آمار در حال حاضر خرید روزانه گندم در استان قریب به 2 هزار و 500 تن است، تصریح کرد: خرید گندم تا آخرین روز فروش از سوی گندم‌کاران ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال خرید گندم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: طبق این سیستم میزان خرید گندم در هر لحظه قابل مشاهده است.
منصوری با اشاره به اینکه پیش‌بینی خرید گندم در استان زنجان 210 هزار تن است، گفت: طبق آمار 50 درصد از ظرفیت گندم استان در خدابنده تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه خرید گندم تا اوایل مهرماه انجام خواهد شد، تصریح کرد: خوشبختانه کیفیت خرید گندم در استان زنجان مطلوب است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13960431001067
 
01 مرداد 1396 وحید اکبری 1893
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025