مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از چند هفته قبل آغاز شده است و طبق اعلام قیمت خرید گندم یک هزار و 300 تومان است.وی با اشاره به اینکه مطابق مصوبه هیأت دولت امسال قرار است، گندم چهار استان از طریق بورس معامله شود، گفت: زنجان، اردبیل، مرکزی و خراسان شمالی استان‌هایی هستند، که گندم تولیدی آنها در قالب سیاست قیمت تضمینی از طریق بورس کالای ایران برای مصارف صنف و صنعت معامله می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در این نوع از معامله، شرکت غله گندم را از کشاورزان به قیمت مصوب خریداری و به طرف دیگر معامله تحویل می‌دهد، اضافه کرد: در واقع بورسی شدن معامله گندم استان زنجان هیچ تأثیر و یا تغییری در روند خریداری گندم از کشاورزان ندارد.
منصوری با اشاره به اینکه دیروز یک هزار تن از گندم خریداری شده از کشاورزان برای فروش به بورس رفته است، اما اطلاعی ندارم که تاکنون فروخته شده است یا خیر، گفت: مبلغ فروش گندم در بورس 905 تومان است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 31 هزار و 500 تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، افزود: در حال حاضر خرید گندم در 30 مرکز از 40 مرکز پیش‌بینی شده انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تاکنون در 10 مرکز خرید گندم انجام نشده است، گفت: با این وجود همه مراکز آماده خرید گندم از کشاورزان است.
منصوری با اشاره به اینکه بیشترین میزان خرید گندم از کشاورزان در شهرستان خدابنده انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر سیلوی بتنی کندوی خدابنده که متعلق به بخش خصوصی است نیز خرید گندم را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: امسال 70 هزار تن از ظرفیت این سیلوی بتنی برای خرید گندم آماده‌سازی شده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون محموله حامل گندم سال قبل به سیلوها وارد نشده است، تصریح کرد: با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند خرید این امکان از برخی افراد سودجو سلب شده است که گندم را به این شکل به فروش برسانند.
منصوری در پایان پیش‌بینی انجام شده برای خرید گندم طی سال جاری را 210 هزار تن اعلام کرد و گفت: این میزان بر اساس برآورد جهاد در زمینه برداشت گندم تعیین شده است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13960427000705
28 تیر 1396 وحید اکبری 1893
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025