مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14؛ با اشاره به افزايش ظرفيت كارخانجات آردسازي استان زنجان، اظهار كرد: در سال گذشته کارخانه آرد سلطانیه به بهره‌برداري رسيد تا با راه اندازی این واحد، تعداد کارخانه های تولید آرد در استان از 5 واحد به 6 واحد برسد و ظرفيت توليد آرد در شرايط مطلوبي قرار گيرد. 
به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14؛ رسول منصوري با اشاره به گسترش تعداد واحدهای نانوایی با هدف دسترسی بهتر مردم برای خرید انواع نان گفت:با آزادسازی 20 درصد واحدهای نانوایی در سطح کشور 80 درصدنانوايي‌ها به صورت یارانه‌ای و 20 درصد باقمیانده به صورت آزاد فعالیت کردند و در این میان شمار واحدهای سنگگی بسیار محدود بود. 
 منصوري عنوان كرد: استان زنجان با هدف ایجاد رقایت و دسترسی راحت، ایجاد واحدهای سنگگی که از بهترین نوع نان تولیدی به جهت دارا بودن میزان سبوس بالا در آرد سنگکی است را در دستور کار خود قرار داده و هم‌ اکنون 110 واحد در این بخش فعالیت می‌کنند و خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهند. 
وی اضافه کرد: در این استان 1100 واحد نانوایی یارانه بگیر و 500 واحد به صورت آزاد فعالیت می‌کنند و در مناطق مختلف مشغول خدمت رسانی هستند. 
وی خاطرنشان کرد: کارخانه‌های آرد این استان با 20 درصد ظرفیت آرد یارانه ای تولید می‌کنند که توجه دولت به آرد آزاد می‌تواند ظرفیت تولید این کارخانه ها را به مراتب افزایش داد.
به گفته منصوري استان زنجان بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های غلات کشور طی چهار سال گذشته به لحاظ کیفیت انواع نان رتبه‌های اول تا سوم کشوری را کسب کرده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 خاطر نشان کرد: کیفیت نان زنجان در بین 31 استان کشور، رتبه‌های برتر را کسب کرده، به طوری که نان‌های بربری، سنگگ و تافتون رتبه اول و نان لواش رتبه سوم را کسب کرده است.
منصوري تصريح كرد: برای اولین بار در این استان و طی سال جاری مجوز 50 هزار تن صادرات گندم این استان اخذ شده و این مهم تحولاتی را ایجاد خواهد كرد.
http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=10314
23 تیر 1396 وحید اکبری 1875
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025