مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود: خرید گندم از اول خردادماه در زنجان شروع شده است و خرید گندم به قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان انجام می‌شود.
وی اظهار کرد:  با احتساب مراکز خرید تعاون روستایی امسال ۴۲ مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته شده و  مراکز خرید گندم با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن آماده خرید گندم از کشاورزان هستند. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از اول خرداد ماه تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده و برداشت گندم از کشاورزان از مزارع همه شهرستانهای اسیتان شروع شده است. 
منصوری تاکید کرد: خرید گندم در استان زنجان از طریق ثبت آن‌لاین در سامانه جامع انجام می‎‌شود و در این سیستم میزان افت گندم مشخص می شود. 
وی به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده در استان  زنجان اشاره کردو یاد آورشد: خوشبختانه کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان بسیار خوب است. 
منصوری تاکید کرد: معامله گندم در بورس از نظر اقتصادی به صرفه است و به دلیل کیفیت مناسب  می تواند برای تولید بیسکویت  و ماکارونی  مورد استفاده قرارگیرد.
 مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: هم اکنون استان زنجان ۲۲۰ هزارتن ذخیره گندم مازاد داردو امسال پیش بینی ما ۲۱۰ هزار تن است و در مجموع ۴۳۰ هزار تن می شود و کل مصرف استان زنجان ۱۰۰ هزار تن است و ۱۳۰ هزار تن مازاد داریم. 
http://www.mehrnews.com/news/4026852
23 تیر 1396 وحید اکبری 1833
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025