مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14 گفت: تا پايان سالجاري فضای ذخیره سازی گندم این استان به 620 هزار تن می رسد.

به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14؛  رسول منصوری اظهار كرد: فضای ذخیره سازی گندم در استان زنجان در چهارسال افزايش يافته؛ بطوریکه در سال 92، تنها سیلوی رو باز 100 هزار تنی سلطانیه و يك سیلوی مسقف 270 هزار تني در چرخه فعالیت قرار داشتند اما با توجه به نیاز استان  احداث سیلوهای فلزی جديد در دستور كار قرار گرفت و به بهره‌برداري رسيد. 

منصوري افزود: امسال سیلوی 50 هزار تنی ماهنشان و 70 هزار تنی خدابنده افتتاح خواهند شد که در مجموع فضای ذخیره سازی گندم این استان تا پایان سال جاری به 620 هزار تن خواهد رسيد.

منصوري با اشاره به افزايش فضاي ذخيره سازي گندم در استان گفت: هم اکنون در8 شهرستان این استان سیلوی ذخیره سازی گندم  وجود دارد . 

وي اظهار اميدواري كرد كه با افزايش فضاي ذخيره سازي، اوان نگهداري گندم استان براي نیاز مصرفی  6 ساله برسد.

منصوري با اعلام اينكه در سال 91 این استان جهت جبران کسری گندم مجبور  به واردات گندم به استان شد،  تصريح كرد: از سال 92 و با روی کار آمدن دولت یازدهم، رویکرد جدیدی در تولید و خرید گندم در سطح کشور بوجود آمد به طوریکه در مدت یاد شده در این استان 168 هزار تن از این محصول خریداری شد و این روند نیز در سال 93 روند افزایشی داشت و به 220 هزار تن رسید.

منصوری خاطرنشان کرد: در سال 94 نیز با خريد  232 هزار تن گندم در این استان ،میزان موجودي گندم در زنجان به  353 هزار تن رسید كه يك ركورد در زمينه تامين گندم استان محسوب مي شد.

مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14 بیان کرد: در مجموع طی چهارسال دولت تدبير و اميد، 964 هزار گندم از کشاورزان  به ارزش 12 هزار میلیارد ریال خریداري و پس از نگهداري در مراكز استاندارد با حفظ كيفيت به مصرف  رسيده است.
http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=10262
 
13 تیر 1396 وحید اکبری 1899
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025