مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرهای ابهر، طارم و زنجان آغاز شده و برخی مناطق این استان نیز طی 10 روز آینده به چرخه خرید وارد می شوند.
وی یادآوری کرد: 50 درصد گندم این استان در خدابنده تولید می شود و خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان نیز طی هفته های آینده آغاز خواهد شد و تمهیدات لازم برای ذخیره سازی این محصول راهبردی در استان اندیشیده شده است.
منصوری افزود: هم اکنون مشکلاتی در تکمیل بانک اطلاعاتی کشاورزان در پرداخت وجوه گندم خریداری شده وجود دارد که نسبت به رفع نواقص بوجود آمده اقدام شده است.
وی بیان کرد: بر این اساس پس از تحویل محموله گندم به مراکز خرید فعال در سطح استان و تایید اطلاعات مربوطه به بانک عامل 50 درصد مبلغ به حساب کشاورز واریز می شود و مابقی مبالغ نیز پس از پایان یافتن خرید این محصول پرداخت می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: امسال بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل پرداخت بهای گندم خریداری شده را برعهده دارد که با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می شود در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان خرید گندم این استان طی سال 89 و به میزان 372 هزار تن به وقوع پیوست و این به نوبه خود رکوردی محسوب می شد که این واقعه نیز تابع شرایطی نظیر بارندگی مناسب و نبود باد گرم بوده است.
به گفته وی، امسال گندم معمولی باقیمت مصوب و تضمینی 13هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود که این مبلغ سال گذشته 12 هزار و 705 ریال تعیین شده بود.
به گزارش ایرنا، پارسال بالغ بر چهار هزارو 480 میلیارد ریال بابت خرید 352 هزار تن از این محصول در استان زنجان پرداخت شد.
خرید گندم از اواخر خرداد در این استان شروع شده تا اوایل مهر ادامه خواهد داشت.
این استان سال گذشته در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره سازی این محصول نیز جزو استان های رده بالای کشوری بود.
امسال 40 مرکز خرید گندم در استان فعال شده است.
طی سال های 92، 93، 94 و 95 به ترتیب 166 ،220 ،232 و 353 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری شد.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82583001/
12 تیر 1396 وحید اکبری 1898
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025