مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تولید گندم در استان زنجان اشاره کرد و افزود: گندم تولیدی دراستان زنجان امسال حدود  ۱۴۰ تا ۱۷۰ هزارتن کاهش دارد.
وی اظهار کرد: یخ زدگی و کاهش بارندگی پاییزه از عامل مهم در کاهش تولید گندم در استان زنجان بوده است. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به تاخیر  در زمان خرید گندم در استان زنجان اشاره کردو گفت: به دلیل بارندگی کم پاییزه و بادهای گرم بهاره گندم های زنجان دیرتر از موعد طلایی می شوند. 
منصوری تاکید کرد: امسال  مقررشده بود خرید گندم  ازاواخر خرداد ماه آغاز شود ولی این کار ازنیمه ودهه سوم تیرماه آغاز خواهدشد. 
وی یاد آورشد: هم اکنون استان زنجان ۲۲۰ هزارتن ذخیره گندم مازاد داردو امسال پیش بینی ما ۲۱۰ هزار تن است و در مجموع ۴۳۰ هزار تن می شود و کل مصرف استان زنجان ۱۰۰ هزار تن است و ۱۳۰ هزار تن مازاد داریم. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه گندم تولیدی در استان بسیار با کیفیت بوده است و کیفیت این محصول نسبت به سال گذشته بهتر شده است.
http://www.mehrnews.com/news/4016670
09 تیر 1396 وحید اکبری 3157
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025