مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اشاره به تمهیدات اندیشیده برای خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: امسال مبلغ خرید گندم در استان یک هزار و 3000 تومان است.
وی با اشاره به اینکه امسال 40 مرکز، کار خرید گندم را انجام می‌دهند، بیان کرد: 30 مرکز از آمار مربوط به مباشر یعنی تعاون روستایی و 10 مرکز نیز مربوط به کارخانجات و سیلوهای شخصی است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال قیمت خرید گندم در استان زنجان یک هزار و 300 تومان اعلام شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی خرید امسال 210 هزار تن است.
منصوری با اشاره به اینکه فضای ذخیره‌سازی در استان نیز 300 هزار تن است، اضافه کرد: امسال سیستم به گونه‌ای است که در زمان خرید در سامانه جامع میزان خرید گندم در کل کشور به صورت آن‌لاین ثبت خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نخستین محموله در استان از طارم و فیله خاصه رسیده است، بیان کرد: مجموع گندم رسیده به مراکز خرید 50 تن است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه محموله رسیده از طارم را مرکز خرید مباشر تحویل می‌گیرد، اضافه کرد: همچنین گندم رسیده از  فیله خاصه را نیز سیلوی غدیر تحویل خواهد گرفت.
منصوری با اشاره به اینکه طبق آمار 50 درصد از ظرفیت گندم استان زنجان در خدابنده تولید می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم امسال خرید خوبی در استان داشته باشیم.
وی در ادامه میزان گندم مصرفی استان زنجان را به صورت سالیانه 100 هزار تن اعلام کرد و گفت: به اندازه مصرف استان گندم نگه‌داشته شده و ما بقی نیز به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به افزایش مراکز خرید گندم در استان زنجان بیان کرد: این مراکز در شهرستان خدابنده و ماهنشان اضافه شده است.
لازم به ذکر است، مطابق مصوبه هیأت دولت امسال قرار است، گندم چهار استان شامل زنجان، اردبیل، مرکزی و خراسان شمالی از طریق بورس معامله می‌شود.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960401000923
02 تیر 1396 وحید اکبری 1856
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025