مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14، از آماده‌سازی مراكز خريد اين شركت براي آغاز خريد تضميني گندم در استان زنجان خبر داد و گفت: امسال 42 مرکز برای تحويل گندم در نظر گرفته شده است وخريد با تاخير 10 روزه نسبت به سال گذشته در استان شروع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14، مدیر عامل اين شرکت اظهار كرد:  42 مرکز مستقر شده در استان زنجان، با ظرفیت 300 هزار تن، آماده خرید گندم از كشاورزان هستند.

منصوری تصریح کرد: پیش‌بینی بر این است که از 27 یا 28 خردادماه برداشت گندم انجام شود، اما به دليل شرايط آب و هوا زمان تحويل 10 روز ديرتر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال خرید گندم الکترونیکی شده است، افزود: امسال خرید در سامانه جامع بازرگاني ثبت مي‌شود و اطلاعات به صورت آنلاين قابل مشاهده است.

منصوری با اشاره به اينكه 50 درصد گندم استان در خدابنده تولید می‌شود، تصريح كرد: مراکز خرید اين شركت بر اساس میزان گندم موجود جانمايي و مستقر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگاني استان زنجان به صادرات گندم از زنجان به استان‌های همجوار اشاره كرد و گفت:میزان مصرف سالیانه استان در حدود 100 هزار تن است که با این احتساب گندم مازاد به استان‌های همجوار صادر می‌شود.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=10113
20 خرداد 1396 وحید اکبری 1972
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025