مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این شرکت بر کیفیت نان بسیار توجه دارد و در پخت نان بربری و سنگگی عملکرد خوبی را در کشور دارد و اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی های انجام گرفته شرکت غله استان زنجان در بحث پخت باکیفیت نان لواش در سطح کشور رتبه دوم را دارد و در پخت نان بربری ، سنگگی و تافتون رتبه اول را به خود اختصاص داده است. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای ارتقای کیفیت نان آموزش در دستور کار این شرکت است اظهار داشت: آموزش حرف اول را در کیفیت نان بر عهده دارد و  این شرکت در طول سال برنامه آموزشی نانوایان را با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند و این آموزش‌ها تدوام دارد.
منصوری تاکید کرد: در سالجاری بهسازی نانوایی ها هم در اولویت کار این شرکت است که در ارتقای کیفیت نان بسیار مثمر ثمر است.
وی از فعالیت هزار و ۵۵۰ نانوایی در استان زنجان خبر دادو یاد آورشد: در استان زنجان ۵۰۰ واحد نانوایی مازاد داریم. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بر نظارت و بازرسی از خبازی ها در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این راستا این سازمان با مشارکت سازمان صنعت و معدن و اتحادیه بر نوع و کیفیت پخت نان توجه ویژه دارد و  ارتقای نظارت و بازرسی بر خبازی ها باعث ارتقای کیفیت نان می شود.

منصوری گفت: این سازمان با تاکیدی که بر امر نظارت دارد رتبه های کشوری خوبی را طی چند سال گذشته کسب کرده است.
http://www.mehrnews.com/news/3995046
20 خرداد 1396 وحید اکبری 1959
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025