مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خریداری گندم در استان زنجان صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه برای خرید گندم امسال نیز مطابق سنوات گذشته مراکزی آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: با احتساب مراکز خرید تعاون روستایی امسال 42 مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال مبلغ خرید گندم در استان یک هزار و 300 تومان است، افزود: مراکز خرید گندم با ظرفیت 300 هزار تن آماده خرید گندم از گندم‌کاران هستند.
منصوری با بیان اینکه امسال خرید گندم الکترونیکی شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی بر این است که از 27 یا 28 خردادماه برداشت گندم انجام شود، اما طبق برنامه امسال خرید گندم 10 روز دیرتر انجام خواهد شد.
وی افزود: امسال سیستم به گونه‌ای است که در زمان خرید در سامانه جامع میزان خرید گندم در کل کشور به صورت آن‌لاین ثبت می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه این سیستم در سامانه بازرگانی دولتی قابل دسترس است، تصریح کرد: اینکه در چه استانی چه میزان گندم با چه مقدار افتی خریداری شده نیز در این سامانه مشخص می‌شود.
منصوری با اشاره به اینکه طبق آمار 50 درصد از ظرفیت گندم استان در خدابنده تولید می‌شود، اضافه کرد: از همین رو مراکز خرید نیز بر اساس میزان گندم موجود ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه به علت شرایط جوی حاکم بر استان خرید گندم 10 روز دیرتر انجام خواهد شد، تصریح کرد: قرار است، خرید گندم در طارم زودتر انجام شود، اما فعلا برداشتی صورت نگرفته و محموله گندمی تحویل سیلوها نشده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه به صادرات گندم از استان به استان‌های همجوار نیز خبر داد و گفت: میزان مصرف سالیانه استان قریب به 100 هزار تن است که با این احتساب گندم مازاد به استان‌های همجوار صادر  می‌شود.

zanjan.farsnews.com/news/13960319000025
20 خرداد 1396 وحید اکبری 1947
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025