مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از چند هفته آینده خرید گندم در استان زنجان آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای آماده‎‌سازی فضای ذخیره‌سازی گندم آغاز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر موجودی سیلوهای گندم استان زنجان 220 هزار تن است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه مصرف سالیانه گندم در استان زنجان قریب به 100 هزار تن است، اضافه کرد: بر همین اساس به همین میزان گندم در استان نگهداری و بقیه به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
منصوری با بیان اینکه سیلوی کندوان خدابنده نیز که توسط بخش خصوصی در حال ساخت است، پیشرفت خوبی دارد، بیان کرد: تاکنون 50 هزار تن از ظرفیت سیلوی کندوان خدابنده آماده‌سازی شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال در فصل خرید گندم به میزان 50 هزار تن در این سیلو گندم ذخیره‌سازی می‌شود، گفت: در مجموع امسال برای ذخیره‌سازی 300 هزار تن گندم در استان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه جلسات هماهنگی برای خرید و ذخیره‌سازی گندم برگزار شده است، تصریح کرد: امسال گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان خریداری خواهد شد.
گفتنی است، سال گذشته، قیمت خرید گندم با افت مفید 4 درصدی و افت غیرمفید 2 درصدی تعیین شده بود که بر این اساس میزان خرید گندم در استان بیش از 450 میلیارد تومان گردش مالی داشت.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960304000134
04 خرداد 1396 وحید اکبری 1928
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025