مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
زسول منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت به توافق رسیدن با یک تاجر مورد نظر این شرکت، گندم با کیفیت تولیدی استان طی سال جاری به یکی از کشورهای خارجی صادر خواهد شد.
وی یادآوری کرد: گندم صادراتی بر مبنای معیارهایی از قبیل درصد پروتئین و گلوتن سنجش می شود و صادرات این محصول راهبردی استان از نوع مرغوب آن خواهد بود.
منصوری افزود: این استان طی سال گذشته 120 هزار تن گندم به استان های تهران، خراسان رضوی، البرز، گیلان و یزد صادر کرد که امسال نیز این روند پیگیری می شود.
وی بیان کرد: مشکلی در ذخیره سازی گندم مورد نیاز مردم استان وجود ندارد و هم اکنون 250 هزار تن موجودی این محصول راهبردی در سلیوها را تشکیل می دهد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامهداد: حدود 100 هزار تن گندم، مصرف سالانه این استان را تشکیل می دهد و با توجه به ذخیره سازی گندم خریداری شده در سیلوها مازاد آن به سایر استان های کشور ارسال می شود.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی این استان پیش بینی می شود طی سال جاری 250هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان خریداری شود.
به گزارش ایرنا، این استان سال گذشته در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره سازی این محصول نیز جزو استان های رده بالای کشور بود.
طی سال های 92، 93، 94 و 95 به ترتیب 166 ،220 ،232 و 352 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان خریداری شد.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82487067/
21 فروردین 1396 وحید اکبری 1960
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025