مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آغار خرید گندم در برخی استان های کشور، این استان نیز فضاهای مورد نیاز را برای خرید تضمینی گندم کشاورزان این استان آماده سازی کرده است و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی یادآوری کرد: بر این اساس و با توجه به اعلام متولیان امر در سازمان جهاد کشاورزی، در خصوص خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان طی ماه آینده تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.
منصوری افزود: هم اکنون فضاهای جدید ذخیره سازی گندم در برخی شهرهای استان نیز آماده شده است که وضعیت ذخیره سازی را بیش از گذشته بهبود می دهد.
وی بیان کرد: تاکنون بارندگی های مناسبی در این استان به وقوع پیوسته و در صورت تداوم این بارش ها طی اردیبهشت امسال و نبود باد گرم می توان به تحقق میزان هدف گذاری خرید گندم امیدوار بود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: امسال گندم معمولی باقیمت مصوب و تضمینی 13هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود که این مبلغ سال گذشته 12 هزار و 705 ریال تعیین شده بود.
وی ابراز کرد: قیمت اعلام شده خرید تضمینی گندم از سوی دولت اقدامی منطقی و کارشناسی به شمار می رود و این در حالی است که قیمت جهانی این محصول 9 هزار ریال است.
وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده میزان فضای ذخیره ای گندم این استان طی فعالیت دولت تدبیر و امید از 353هزار تن به 460 هزار تن افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، این استان سال گذشته در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره سازی این محصول نیز جزو استان های رده بالای کشوری بود.
طی سال های 92، 93، 94 و 95 به ترتیب 166 ،220 ،232 و 352 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری شد.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82482677/
16 فروردین 1396 وحید اکبری 1964
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025