مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، به اقدامات شرکت غله در ایام نوروز به مردم اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات بهتربه مردم و مسافران تمام نانوایی هایی یارانه بگیر در در ایام عید نوروز کشیک بودند. 
وی از فعالیت هزار و ۵۵۰ نانوایی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد هزار و ۱۰۰ نانوایی یارانه بگیر هستندو سهیمه آرادبرای عید نوروز واریز شده بود و در ایام عید به مسافران خدمات ارائه می دادند. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: این تعداد نانوایی از اول فروردین ماه از صبح تا ۸ شب فعال بودند. 
منصوری با بیان اینکه خوشبختانه طی ایام نوروز فعالیت نانوایی ها در پخت نان با کیفیت بسیار عالی بود و تخلفی از سوی نانوایی ها انجام نگرفت، افزود: با توجه به قیمت نان انتظار شهرواندان از پخت نان به جا است که باید کیفیت نان بهتر باشد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان یاد آورشد: در راستای ارائه نان با کیفیت به مردم استان در خرید گندم با کیفیت بسیار توجه شده و این سازمان در راستای ارائه نان با کیفیت به مردم نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی را در دستور کار دارد.
منصوری گفت: این سازمان با واحدهایی که اقدام به کم فروشی و پخت نان بی کیفیت کنند برخورد می کند و مردم گزارشات خود را می توانند با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند و  شرکت غله برای ارائه خدمات بهتر به مردم نظارت و بازرسی از نانوایی ها در عید نوروز را جدی دنبال کرد. 
http://www.mehrnews.com/news/3944856
16 فروردین 1396 وحید اکبری 1981
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025