مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 گفت: متوسط درصد سن زدگی گندم‌هاي خريداري وذخيره شده امسال در استان زتجان، با 2 درصدي افزايش كيفيت، از 8 درصد سن‌زدگي در سال 94، به 6 درصد رسید. 

به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14، رسول منصوری اظهار كرد: میزان گندم خریداری شده در فصل خرید جاری به بیش از 353  هزار تن رسید که از نظر کمی نسبت به سال گذشته نزدیک به 35 درصد رشد نشان می‌دهد.  استان زنجان امسال در تولید گندم رتبه هشتم و در رعايت استلندارد هاي ذخیره‌سازی و مقدار آن جزو استانهاي برتر است.

منصوري یادآوری کرد: گندم های خریداری شده امسال به لحاظ میزان سن زدگی در مقایسه با سال گذشته وضعیت مطلوب تری داشت؛ به طوريكه 8 درصد سن زدگي سال گذشته، امسال به 6 درصد رسيد. 

منصوری افزود: گندمهای تولیدی استان به لحاظ کیفی در حد متوسط و کیفیت تا حدودی قابل قبول برای تولید آرد نانوایی داشته که نتایج حاصل از آنالیز نان‌های تولیدی استان بیانگر کسب رتبه های برتر کشوری در سال‌های گذشته از این نظر بوده است.  

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 بیان کرد: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و 2 درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزار و 700 ریال تعیین شد که این رقم سال گذشته 11 هزار و 550 ریال محاسبه و پرداخت شد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=9476
22 دی 1395 وحید اکبری 2160
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025