مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به لحاظ میانگین درصد سن زدگی سال 94 متوسط سن زدگی گندم های خریداری شده سال گذشته به میزان 8 دهم درصد بود که در سال جاری به 6 درصد رسید.
وی یادآوری کرد: گندم های خریداری به لحاظ میزان سن زدگی در مقایسه با سال گذشته وضعیت مطلوب تری داشت که امیدواریم این میزان نیز کاهش یابد.
منصوری افزود: گندم های تولیدی استان به لحاظ کیفی در حد متوسط و کیفیت تا حدودی قابل قبول برای تولید آرد نانوایی داشته که نتایج حاصل از آنالیز نان های تولیدی استان بیانگر کسب رتبه های برتر کشوری در سال های گذشته از این نظر بوده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان در ارتباط با مطالبات کشاورزان نیز ادامه داد: مطالبات گندمکاران تا تاریخ 95/8/9 پرداخت و در واقع تسویه کامل انجام شد.
وی بیان کرد: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و 2 درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزار و 700 ریال تعیین شد که این رقم سال گذشته 11 هزار و 550 ریال محاسبه و پرداخت شد.
منصوری خاطرنشان کرد: این استان در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره سازی این محصول نیز جزء استان های رده بالای کشوری محسوب می شود.
سال 92، 168 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری شده بود.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82354990/
01 دی 1395 وحید اکبری 2109
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025