مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت غله استان زنجان با همراهی تعاون روستایی به عنوان مباشر، خرید گندم را از اواخر خردادماه با فعالیت 41 مرکز آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی برداشت 350 هزار تن گندم و پیش‌بینی خرید از سوی غله و تعاون روستایی 300 هزار تن بوده است، اضافه کرد: طی این مدت بیش از میزان پیش‌بینی شده خریداری صورت گرفته و میزان آن به 344 هزار تن رسیده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال قیمت خرید گندم در استان یک‌هزار و 20 تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است، افزود: میزان مطالبات گندم‌کاران از محل این میزان خرید 425 میلیارد تومان است.

منصوری از پرداخت 30 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران خبر داد و گفت: شرکت غله استان زنجان به دنبال پرداخت مابقی مطالبات گندم‌کاران است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اوج خرید گندم، خرید روزانه این محصول به یک‌هزار تن نیز می‌رسید، افزود: هم‌اکنون به روزهای پایانی برداشت نزدیک هستیم و خرید روزانه تا 300 تن کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان همچنین از کاهش مراکز خرید فعال در استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تعداد مراکز خرید فعال در استان از 40 مورد تا دو مورد کاهش یافته و فقط مرکز خرید زنجان و سیلوی ولایت سلطانیه فعال است.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950618000079
19 شهریور 1395 وحید اکبری 2312
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025