مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ساز و کارهای فراهم شده و برای تسهیل در امر خرید گندم، 2 مرکز سیلوی ولایت و کارخانه گندم طلایی واقع در مرکز استان و سه مرکز مباشر نیز در شهرهای ماهنشان، ایجرود و ابهر تا پایان شهریور جاری در این خصوص فعالیت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی این استان نیز در امر خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان مشارکت دارد که این روند تا تحویل آخرین محموله ها ادامه دارد.
منصوری افزود: تاکنون حدود 345 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شده و این روند تا پایان همین ماه ادامه دارد.
وی میزان مطالبات گندم کاران این استان از دولت را بالغ بر چهار هزار و 380 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تا کنون حدود 300 میلیارد ریال بهای حاصل از گندم خریداری شده از کشاورزان این استان پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و 2 درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزار و 700 ریال تعیین شد که این رقم سال گذشته 11 هزار و 550 ریال محاسبه و پرداخت شد.
پارسال 231 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شد و میزان مبلغ پرداختی 2 هزار و 630 میلیارد ریال بود.
طی سال های 92 و 93 به ترتیب 168 و 220 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری شده بود.
41 مرکز خرید در این استان اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی، خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را بر عهده داشتند.
http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82222940/
19 شهریور 1395 وحید اکبری 2246
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025