مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: امسال فقط حدود 4 درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، به ‌طوری ‌که تا 18 تیرماه 14 میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است و مابقی منتظر تخصیص اعتبارات هستیم.
 
وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی جهادکشاورزی مبنی بر تولید 350 هزار تن گندم بوده و میزان پیش‌بینی شده برای خرید از سوی غله 300 هزار تن بود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه از دهه آخر خردادماه خرید گندم در استان زنجان آغاز شده است، افزود: تاکنون 334 هزار تن گندم در استان خریداری شده است.
 
منصوری با بیان اینکه با رسیدن به اواخر تابستان به روزهای پایانی خرید گندم نیز نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: خوشبختانه میزان گندم پیش‌بینی شده برای خرید در استان طی سال‌جاری محقق شده است.
 
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قیمت خرید گندم در استان زنجان 1270 تومان بوده که با افت مفید 4 درصد و افت غیرمفید 2 درصد تعیین شده است.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=63292
15 شهریور 1395 وحید اکبری 2144
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025