مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهکارهایی برای گرایش بیشتر واحدهای نانوایی آزاد برای خرید آرد مورد نیاز خود از کارخانجات واقع در استان اتخاذ شده که مورد استقبال واقع نشده است.
وی اظهار کرد: اقداماتی از قبیل فعالیت شفیتی کارخانجات آرد استان برای عرضه و تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی آزاد پر، لحاظ شد که نتیجه بخش نبود.
منصوی افزود: بر اساس آخرین آمار احصا شده 80 درصد واحدهای نانوایی در این استان به صورت یارانه دار و 20 درصد دیگر آزاد پر فعالیت می کنند و در این میان واحدهای یارانه دار ملزم به خرید آرد مورد نیاز از کارخانجات آرد استان هستند اما آزاد پزها محدودیتی در این خصوص ندارند.
وی، قیمت پایین عرضه شده را از علل مهم گرایش واحدهای نانوایی آزاد پر استان برای خرید آرد مورد نیاز از دیگر استان ها عنوان کرد و افزود: کارخانه های متعدد آرد در استان هایی مانند البرز و تهران واقع شده و به دلیل فعالیت در چند شیفت کاری با قیمت پایین تری آرد مورد نیاز واحدها را عرضه می کنند و این خود عاملی مهم در گرایش واحدهای نانوایی آزاد پر به خرید آرد از این استانهاست.
وی بیان کرد: طی سه سال گذشته آرد مورد نیاز استان از گندم خریداری شده تهیه شده و کیفیت مناسبی داشته و این در حالی است که گندم های سایر استان ها اختلاطی هستند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت ادامه داد: کیفیت انواع نان در این استان مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط مرکز پژوهش های غلات کشور سنجش می شود و در صورت وجود مغایرت با متخلفان برخورد می شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پنج کارخانه آرد سازی در استان فعالیت می کنند که تا پایان شهریور امسال این تعداد به شش کارخانه افزایش خواهد یافت.
هم اکنون یک هزار و 450 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است که از این تعداد یک هزار و 106 واحد به صورت دولتی و 354 واحد دیگر آن به صورت آزادپز فعالیت می کنند و 96 واحد سنگکی آزاد در استان زنجان فعالیت می کنند
15 تیر 1395 وحید اکبری 2329
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025