مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گزارشی از روند خرید گندم در استان زنجان ارائه کرد و اظهار داشت: امسال خرید گندم به قیمت مصوب یک هزار و 270 تومان انجام می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه قیمت گندم با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است، تصریح کرد: امسال نیز خرید گندم از اواخر خردادماه آغاز شده و تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 41 مرکز برای خرید گندم آماده‌سازی شده است، افزود: هم‌اکنون 38 مرکز از مراکز آماده‌سازی شده در حال خرید گندم هستند.

منصوری با اشاره به اینکه امسال خرید گندم با داشتن معرفی‌نامه از جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد، گفت: این کار برای جلوگیری از سوء استفاده دلالان و همینطور جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از اطلاعات گندم‌کاران صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در ادامه میزان خرید گندم استان را تا امروز 12 هزار تن اعلام کرد و افزود: طبق پیش‌بینی‌ها امسال 300 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام شده کیفیت گندم‌های خریداری شده در استان زنجان مطلوب است، اضافه کرد: کیفیت گندم توسط کارشناسان متخصص شرکت غله که در مراکز خرید حضور دارند، بررسی می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل خرید تضمینی و مازاد بر نیاز کشاورزان تعیین شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود، میزان خرید اعلام شده 400 میلیارد تومان گردش مالی برای کشاورزان داشته باشد.

منصوری به پیگیری‌های غله برای پرداخت به موقع مطالبات گندم‌کاران نیز اشاره کرد و گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته، غله پیگیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950412000088

12 تیر 1395 وحید اکبری 2303
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025