مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 500 واحد نانوایی با پخت انواع نان در زنجان فعال است.

وی با اشاره به اینکه به منظور ایجاد رقابت‌پذیری بین واحدهای نانوایی اقدام به آزاد پز کردن 20 درصد از واحدها شده است، تصریح کرد: همین امر موجب ارتقای کیفیت نان‌های تولیدی شده است و طی چند ماه گذشته کیفیت نان تولیدی زنجان در سطح کشور برتر بوده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تعیین رتبه کیفی نان‌های تولیدی از سوی مرکز پژوهش‌های غلات صورت گرفته است، افزود: در این بررسی‌ها ویژگی‌هایی نان تولیدی از جمله شکل پخت نان، سطح زیرین و رویی نان، پوسته یکنواخت، بافت نان و رنگ آن، درصد رطوبت، درصد خاکستر در ماده خشک، درصد پروتئین، درصد گلوتن مرطوب و ابعاد آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منصوری با اشاره به اینکه وضعیت کیفی نان‌های تولیدی استان زنجان طی سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته و همین امر رضایت مردم را نیز به دنبال داشته است، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی در این حوزه نظارت و بازرسی‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز نظارت بر نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی تشدید شده است، اظهار کرد: تاکنون تخلفی از سوی دستگاه‌های نظارتی در بخش نانوایی‌ها به غله گزارش نشده است.

وی با اشاره به روند رسیدگی به تخلفات نانوایان و برخورد با آنها تصریح کرد: شرکت غله در صورت دریافت گزارش و مشاهدات کارشناسان در زمینه کیفیت پایین نان‌های پخت شده در واحد نانوایی یارانه بگیر، در مرحله  نخست، یک سوم آرد مورد نیاز  واحد متخلف را قطع می‌کند.

منصوری با اشاره به اینکه در صورت بی‌توجهی و تکرار تخلف کل سهمیه قطع می‌شود، افزود: در صورت تکرار تخلف واحد نانوایی یارانه‌بگیر متخلف برای ادامه فعالیت باید به صورت آزاد پز اقدام به پخت کند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950409001466

10 تیر 1395 وحید اکبری 2178
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025