مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اواخر خردادماه امسال، خرید گندم در استان زنجان آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم در بیش از 40 مرکز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی جهاد کشاورزی برای تولید 350 هزار تن گندم، امسال 300 هزار تن گندم از سوی غله خریداری خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه دو روز قبل قریب به 5 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، بیان کرد: امسال خرید گندم به قیمت یک هزار و 270 تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است.

منصوری با اشاره به اینکه بر اساس اعلام قبلی صورت گرفته، کشاورزان زمان فروش گندم باید معرفی‌نامه از جهاد کشاورزی به همراه داشته باشند، گفت: این امر به منظور تهیه بانک اطلاعاتی از کشاورزان و جلوگیری از سودجویی دلالان در این بخش صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با وجود اقدام صورت گرفته طی روزهای گذشته 20 کامیون گندم در قالب 200 تن گندم که محصول سال قبل بود، به مراکز خرید مراجعه شده بود، اضافه کرد: با نظارت کارشناسان غله مشخص شد، گندم‌ها محصول سال قبل بوده و به همین علت کامیون‌ها بازگردانده شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 231 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده بود، گفت: طبق پیش‌بینی امسال میزان خرید 70 هزار تن افزایش خواهد یافت

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950408000264

08 تیر 1395 وحید اکبری 2118
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025