مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل پرداخت وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان را بر عهده دارد و طبق هماهنگی های انجام گرفته مقرر شده مبالغ طی مدت 15روز پرداخت شود.
وی اظهار کرد: پرداخت بهای گندم کشاورزان پس از تامین اعتبار از سوی بانک عامل انجام می شود و تحقق این امر پرداخت به هنگام بهای گندم خریداری شده کشاورزان را به همراه دارد.
منصوری افزود: هم اکنون علاوه بر خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهر زنجان، این روند در شهرهای ابهر و طارم نیز آغاز شده است و مراکز مستقر نسبت به وظایف محوله خود عمل می کنند.
وی بیان کرد: تاکنون یک هزار و 900 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان خریداری شده است که این وضعیت طی هفته های آینده شتاب بیشتری می یابد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزار و 700 ریال تعیین شده است که این رقم سال گذشته 11 هزار و 550 ریال محاسبه و پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون خرید گندم از کشاورزان استان های واقع در شمالغرب شامل زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سنندج آغاز شده است.
41 مرکز خرید این استان اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی در این استان آماده تحویل این محصول استراتژیک از کشاورزان است

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82125380/

06 تیر 1395 وحید اکبری 2140
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025