مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم  در استان زنجان هر سال از خرداد ماه آغاز می‌شود و امسال نیز از سه روز گذشته آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی جهاد کشاورزی بر تولید 350 هزار تن گندم است، گفت: بر این اساس در بیش از 40 مرکز خرید گندم، 300 هزار تن از این محصول توسط بخش دولتی و بخش خصوصی خریداری خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان امسال قیمت خرید گندم یک هزار و 270 تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است، افزود: تاکنون 61 تن گندم در قالب شش محموله خریداری شده است.

منصوری با اشاره به اینکه به منظور کنترل کیفیت گندم در مراکز خرید ناظرانی در این مراکز حضور دارند، بیان کرد: در راستای خارج کردن دلالان از صحنه و جلوگیری از هرگونه سودجویی در این بخش گندم‌کاران باید معرفی نامه جهاد کشاورزی به همراه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان کارت ملی، شماره حساب و معرفی‌نامه از جمله مدارکی است که گندم‌کاران باید به همراه داشته باشند، اضافه کرد: به همراه داشتن این مدارک موجب جلوگیری از هرگونه سوء استفاده خواهد شد.

منصوری با اشاره به اینکه خرید گندم 400 میلیارد تومان گردش مالی برای گندم‌کاران خواهد داشت، اظهار کرد: سال قبل 231 هزار تن گندم با بهای 263 میلیارد تومان خریداری شده بود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950330001380

31 خرداد 1395 وحید اکبری 2039
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025