مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز خرید گندم در این استان واسطه ها و دلال ها نیز نسبت به خرید این محصول استراتژیک از کشاورزان اقدام می کنند که در این میان شرکت غله با تمهیداتی نسبت به شناسایی آنها اقدام کرد.
وی اظهار کرد: واسطه ها با خرید محموله های گندم از کشاورزان به میزان و با قیمتی کمتر، نسبت به جمع آوری و ارسال آنها به مراکز خرید مبادرت می کنند.
منصوری افزود: امسال با راهکارهای اتخاذ شده این معضل رفع شده و بر این اساس با فعالیت بیش از گذشته سازمان تعاون روستایی و گسترش این مراکز در سطح استان نسبت به خرید گندم خرد مازاد بر نیاز کشاورزان اقدام خواهد کرد.
وی بیان کرد: بر این اساس شرکت غله استان با شناسایی این واسطه ها، گندم خریداری نخواهد کرد و کشاورزان این استان می توانند محموله های گندم خود را به مراکز تعاون روستایی تحویل دهند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: امسال تمام تلاش دولت بر حذف دلال از روند خرید گندم است و این استان با اقدامات مناسب سعی در تسهیل خرید گندم از کشاورزان و پرداخت به موقع مبلغ خرید دارد.
وی اظهار کرد: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزار و 700 ریال تعیین شده که این رقم سال گذشته 11 هزار و 550 ریال محاسبه و پرداخت شد.
منصوری خاطرنشان کرد: این شرکت امسال با مهیا کردن شرایط لازم بیش از 300 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری خواهد کرد که این میزان گندم چهار هزار میلیارد ریال گردش مالی برای کشاورزان به همراه دارد.
41 مرکز خرید در این استان اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82116309/

31 خرداد 1395 وحید اکبری 2099
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025