مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به اینکه امسال موجودی گندم در سیلوهای استان 100 هزار تن است، اظهار کرد: طبق برآوردهای به عمل آمده، مصرف سالانه گندم در استان، 90 هزار تن است.

 

وی افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود 350 هزار تن گندم در استان تولید شده و از این میزان 300 هزار تن توسط این شرکت خریداری خواهد شد. همچنین 50 هزار تن باقی مانده صرف خودمصرفی کشاورزان می‌شود.

 

این مسئول، نرخ خرید گندم از کشاورزان را با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیرمفید را، ۱۲ هزار و ۷۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم اعلام كرد.

 

منصوری با اشاره به اینکه بیشترین گندم تولید شده در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است، گفت: این شهرستان با کیفیت‌ترین گندم در سطح استان را دارد و بیش از ۴۰ درصد گندم تولیدی استان زنجان در شهرستان خدابنده است.

 

مدیرعامل شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 گفت: طبق برنامه امروز اولین محصول گندم از کشاورزان منطقه زنجانرود توسط سیلوی زنجان خریداری شد و خریداری تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده امسال محصول گندم تنها از کشاورزانی که از ادارات جهادکشاورزی شهرستان خود دریافت کرده‌اند، خریداری می‌شود، عنوان کرد: کشاوران در زمان تحویل محصول خود باید کپی و اصل کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و معرفی‌نامه جهادکشاورزی را داشته باشند تا بدینوسیله خریدار شرکت اقدام به خرید کند وگرنه محصول خریداری نخواهد شد.

 

این مسئول تأکید کرد: این اقدام در راستای تهیه جامعه آماری دقیق از کشاورزان و نیز به‌روزرسانی اطلاعات گندم‌کاران استان صورت می‌پذیرد.

 

منصوری در ادامه گفت: امسال 41 مرکز خرید اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی گندم كشاورزان زنجانی را خریداری خواهند كرد.

 

مدیرعامل شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 افزود: بر اساس پیش‌بینی سازمان جهاد‌کشاورزی استان، امسال 150 هزار تن گندم در خدابنده، 40 هزار تن در ماهنشان، 65 هزار تن زنجان و مقداری نیز در سایر مناطق استان خریداری خواهد شد.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=61761

29 خرداد 1395 وحید اکبری 2058
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025