مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته کار خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط مراکز خرید این استان آغاز که اولین محموله آن به سیلوی غدیر شهر زنجان تحویل داده شده است.
وی اظهار کرد: این شرکت امسال با مهیا کردن شرایط لازم بیش از 300 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری خواهد کرد که این میزان گندم چهار هزار میلیارد ریال گردش مالی برای کشاورزان به همراه دارد.
منصوری افزود: امسال قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم 12 هزار و 700 ریال تعیین شده که این رقم سال گذشته 11 هزار و 550 ریال محاسبه و پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: امسال بانک کشاوری به عنوان بانک عامل پرداخت وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان را بر عهده دارد که برای سهولت بیشتر نیز نسبت به ایجاد شعبه های سیار مبادرت شده است.
وی بیان کرد: بر این اساس به تمامی 41 مرکز خرید این استان اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی اعلام شده پس از تحویل بار گندم، نسبت به دریافت مدارک مستند از کشاورزان اقدام کنند.
منصوری افزود: بر این اساس کشاورزان این استان موظف هستند هنگام تحویل گندم خود مدارکی از قبیل تایید محصول از طرف جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه، کارت ملی و شماره حساب برای واریز وجوه را به همراه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: این کار با هدف ثبت بهنگام محموله گندم انجام می شود و علاوه بر آن پرداخت مبالغ به کشاورزان نیز در سیستم بانکی بر مبنای اولویت ها خواهد بود.
به گفته این مسئول کار خرید گندم از امروز/پنجشنبه/ آغاز شده و پیش بینی می شود تا آبان امسال ادامه یابد.
پارسال 231 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شد و میزان مبلغ پرداخت شده نیز دوهزار و 630 میلیارد ریال بود که 22 هزارو 460 محموله گندم از هفت هزار و 535 کشاورز خرید و به سیلوها تحویل داده شد

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82114843/

27 خرداد 1395 وحید اکبری 2069
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025