مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

چهل و یک مرکز خرید دولتی و خصوصی امسال گندم كشاورزان زنجاني را خريداري مي‌كنند. 1500 ريال كرايه حمل به گندمكاران پرداخت مي‌شود

 

به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14، مدير عامل اين شركت بیان کرد: تمهیدات لازم براي خريد تضميني گندم اتخاذ شده و امسال 41 مرکز خرید اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی امسال گندم كشاورزان زنجاني را خريداري خواهند كرد.

 

رسول منصوري افزود: 1500 ریال به ازای هر کیلوگرم گندم به عنوان كرايه حمل از مزرعه تا تحویل در سیلوها براي كشاورزان در نظر گرفته که اقدامی موثر در تشويق كشاورزان براي تحويل گندم به مراكز خريد اين شركت است.

 

منصوري بیان کرد: طبق تصمیم گیری های اتخاذ شده در کمیته استانی برای ذخیره سازی گندم کشاوران شهرستان ماهنشان و برخی نقاط خدابنده به دلیل همجواری آنها با استان همدان مبلغی به کشاورزان پرداخت می شود.

 

منصوری افزود: بر اساس پيش بيني سازمان جهاد کشاورزی استان، امسال 150 هزار تن گندم در خدابنده، 40 هزار تن در ماهنشان ، 65 هزار تن زنجان و مقداري نيز در ساير مناطق استان خریداري خواهد شد.

 مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14 مقدار خريد گندم در سال گذشته اين استان را 231 هزار تن اعلام كرد.

24 خرداد 1395 وحید اکبری 2010
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025