مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته، در مراکز خرید از سوی غله و همچنین مراکز خصوصی انجام می‌شود.

 

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از مجموع مراکز خرید اعلام شده 11 مورد مربوط به غله است، تصریح کرد: همچنین 20 مرکز خرید نیز مربوط به سازمان تعاون روستایی است.

 

 

منصوری با اشاره به اینکه پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تولید 350 هزار تن گندم در سال جاری است، تصریح کرد: بر همین اساس شرکت غله استان زنجان فضای ذخیره‌سازی برای خرید 300 هزار تن را آماده کرده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قیمت خرید گندم طی سال جاری یک هزار و 270 تومان است که با با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است، اضافه کرد: در حال حاضر موجودی گندم سیلوهای استان زنجان 120 هزار تن است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز سیلوی بتنی خدابنده برای فصل ذخیره‌سازی امسال نیز آماده نشده است، افزود: ساخت این سیلو دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است که متعلق به بخش خصوصی است، اما با جلسه‌ای که با آنها برگزار شده، امسال نیز سیلو برای فصل خرید آماده نشده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه سیلوی مذکور دارای 14 کندو است، تصریح کرد: هر یک از این کندوها 7 هزار و 140 تن ظرفیت برای ذخیره‌سازی گندم است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950319000739

20 خرداد 1395 وحید اکبری 2034
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025