مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

زنجان- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طی سالجاری بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری می شود.

رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود: طی سال جاری بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری خواهد شد. 

وی بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام  شده خرید گندم از کشاورزان زنجانی از اواخر خردادماه آغاز می‌شود، ادامه داد: کیفیت گندم استان زنجان در حد مطلوب و بالایی است.

منصوری افزود: نرخ خرید گندم از کشاورزان زنجانی با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیرمفید ۱۲ هزار و ۷۰۰ ریال  به ازای هر کیلوگرم است. 

وی با اشاره به اینکه بیشترین  گندم تولیدشده در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است، گفت: این شهرستان با کیفیت‌ترین گندم در سطح استان را دارد و بیش از ۴۰ درصد گندم تولیدی استان زنجان در شهرستان خدابنده است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان زنجانی انجام‌شده است و گندم مازاد بر نیاز استان زنجان به استان‌های هم‌جوار صادر می‌شود

http://www.mehrnews.com/news/3679469


20 خرداد 1395 وحید اکبری 2929
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025