مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود: مرکز پژوهش های غلات کشور هر دو ماه یک بار و با توجه به استاندارد 2628 (روش آزمون نان های سنتی ) وضعیت کیفی نان های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می کند.
وی اظهار کرد: بر این اساس طی ماه های اسفند سال 94 و فروردین امسال وضعیت کیفی نان های تولیدی تمامی استان ها بررسی و ارزیابی شد و این استان بالاترین رتبه را کسب کرد.
منصوری، میانگین نمره کیفی انواع نان تولیدی این استان در اسفند سال گذشته را 83.10 از مجموع 100عنوان کرد و افزود: نمره کیفی اعلام شده نان تولیدی استان طی فروردین امسال نیز 83.95 بوده که در مقایسه با سال های گذشته روند رو به رشدی را طی کرده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: با توجه به درجه بندی انجام گرفته و به تفکیک این استان در نان لواش نمره 95.2، تافتان 100،بربری 97.4 و سنگک 92.6 را کسب کرده که طی دو ماه قبل از آن نیز تا حدود زیادی همین نمره ها کسب شده بود.
وی اظهار کرد: سنجش کارشناسی کیفیت نان کشور مطابق استاندارد 2628 نان های سنتی انجام می گیرد و موارد به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.
منصوری خاطرنشان کرد: وضعیت کیفی نان های تولیدی این استان در دولت یازدهم روند روبه رشدی داشته و اقدام ها و برنامه ریزی های انجام شده نیز در جهت تحقق این موضوع بوده است.
هم اکنون یک هزارو 450 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است که از این تعداد یک هزارو 106 واحد به صورت دولتی و 354 واحد دیگر آن به صورت آزادپز فعالیت می کنند

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82090908/

09 خرداد 1395 وحید اکبری 2026
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025