مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه مصرف سالانه گندم استان 92 هزار تن است در مورد زمان آغاز خرید این محصول از کشاورزان اظهار داشت: بر اساس شرایط جوی خرید گندم از اواخر خرداد یا اوایل تیر ماه امسال در استان زنجان آغاز شود.

وی متوسط قیمت هر کیلو گندم در سال 95 را یک هزار و 270 تومان اعلام کرد و گفت: سال گذشته متوسط قیمت هر کیلو گندم یک هزار و 155 تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با اشاره به پیش‌بینی تولید و خرید گندم در سال 95 ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود در استان 350 هزار تن گندم در اراضی کشاورزی تولید شود که بر اساس برآوردها از این میزان 300 هزار تن توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان خریداری شود.

وی با بیان اینکه در فصل خرید 11 مرکز دولتی و خصوصی و 36 مرکز تعاون روستایی در مناطق تعیین شده استان زنجان مستقر می‌شوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر موجودی گندم سیلوهای این شرکت 168 هزار تن است که با صدور مجوز 50 هزار تن از این میزان به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

منصوری با اعلام اینکه با موجودی حدود 120 هزار تن گندم ذخیره شده در سیلوهای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان به استقبال خرید گندم خواهیم رفت عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 3 برابر مصرف استان زنجان گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی با اشاره به بازرسی‌های انجام گرفته از سوله‌های تعاون روستایی استان زنجان که در تمامی نقاط مستقر شده‌اند افزود: به‌زودی قرارداد خرید گندم با سازمان تعاون روستایی استان به عنوان مباشر خرید این محصول منعقد می‌شود

http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/02/14/1064897

14 اردیبهشت 1395 وحید اکبری 2043
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025